خرید بلوری اورجینال در شکل ها و ظروف متنوع از مراکز فروش و بلور فروشی ها صورت می گیرد. بلور ها بلورسازی ایراندوست از نظر نوع و کیفیت به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. برخی نمونه های انواع بلور ارزان قیمت هستند و برخی مدل های دیگر آن در دسته بلور لاکچری و شیک قرار می گیرند. از این رو تنوع موجود در این تولیدات زیاد است و همه افراد با توجه به درآمد خود می توانند نوع مناسی از این ظروف را انتخاب نمایند. انواع ظروف بلوری گزینه مناسبی برای هدیه و کادو دادن می باشند. مثلا در ایام خاص سال مانند روز مادر یا روز معلم این ظروف را در بسته بندی مناسب به مادران خانواده و معلمان هدیه داد. ( بلورسازی ایراندوست )

شیشه و بلورسازی ایراندوست
شیشه و بلورسازی ایراندوست

انواع بلورجات بلورسازی ایراندوست دو نوع مصرف می باشند. این انواع عبارتند از:

  • مصارف تزیینی 
  • مصارف کاربردی و استفاده 

مثلا از انواع استکان می توان برای صرف چای و آب و یا سایر نوشیدنی ها استفاده نمود. برخی انواع ظروف بلوری نیز فقط جنبه تزیینی دارند. مثلا گلدان های بلوری، و شمعدان برای قرار دادن انواع گل یا صرفا جهت تزیین فضای داخلی به کار می روند. برند های مختلفی از این کالا در بازار موجود می باشد که هر کدام دارای مشتریان خاص خود می باشد. این ظروف به راحتی قابل تمیز شدن و نظافت می باشند و پس از تمیزی و شستشو دوباره برق و جلای اولیه خود را به دست می آورند.

بلورسازی ایراندوست ساخت انواع بلور های ارزان و زیبا و لاکچری تنها در بلورسازی ایراندوست

بلورسازی ایراندوست – ایراندوست – بلورسازی ایراندوست – بلورسازی ایراندوست تنها بلورسازی ایراندوست منطقه ملارد – بلورسازی ایراندوست تهران شوش بلورسازی ایراندوست در کرج