انواع ظروف بلور را می توان از جهات مختلف دسته بندی کرد. یکی از این جهات، کاربردهای ظروف می باشد. ظروفی برای دکوری، پذیرایی و غیره استفاده می شوند. امروزه بسیاری از مردم از ظروف بلور ساده برای پذیرایی از مهمان استفاده می کنند. استفاده از این بلورها در کنار شیک و زیبا بودن، می تواند مزیت های دیگری مانند از مد نرفتن، امکان استفاده همیشگی و غیره را نیز داشته باشد ( بلورسازی ایراندوست )

بلورسازی ایراندوست
بلورسازی ایراندوست

بلورهای ساده را می توان به ست های مختلف و متنوع دسته بندی کرد. برای آشنایی با ست های مختلف بلور ساده بلورسازی ایراندوست ، تنها کافی است نمونه کارهای ما را مشاهده برای مشاهده محصولات بلورسازی ایراندوست اینجا کلیک نمایید. در این صفحه می توانید انواع سرویس بلور ساده را در طرحها و رنگ های مختلف مشاهده کنید. ست های بلور ساده را می توان بر اساس عوامل زیر به نوع های مختلف دسته بندی کرد. از جمله آنها عبارتند از: 

  • کیفیت بلور: یکی از مهمترین معیارها برای دسته بندی انواع بلور ساده توجه به کیفیت آن است. بر این اساس که بلور درجه یک است و یا از درجه های دو و سه در تولید استفاده شده است که می تواند با هم فرق کند. 
  • کاربردی و استفاده: از بلورهای ساده می توان برای کارهای مختلف استفاده کرد. امروزه بسیاری از مردم به دلیل این که این نوع بلورها کهنه و قدیمی نمی شوند به استفاده از این بلورها به عنوان سرویس بلور پذیرایی می پردازند. 
  • طرح و نوع مدل: از دیگر معیارهای برای دسته بندی انواع بلور ساده، توجه به طرح و نوع مدل آن است. این نوع بلورها را می توان به طرح های ساده و یا طرح های به مدل های مختلف دسته بندی کرد.  علاوه بر اینها، می توان به انواع دیگری از بلورهای ساده اشاره کرد. بلورهایی که بر اساس، چند نفره بودن و یا برند تولید کننده و محل تولید به دسته های مختلف و متنوع دسته بندی می شوند. ( بلورسازی ایراندوست )

بلور ساده بلورسازی ایراندوست – انواع بلور بلورسازی ایراندوست – بلورسازی ایراندوست در سال ۱۳۶۰ افتتاح گردید – بلورسازی ایراندوست – بلورسازی ایران دوست

بلورسازی ایران دوست در سرآسیاب در منطقه ملارد تهران در سال ۱۳۶۰ شروع به فعالیت نمود

بلورسازی ایراندوست تولید انواع بلور ساده و رنگی برای پذیرایی – بلورسازی ایراندوست تولید کننده بهترین و باکیفیت ترین تولید بلور – بلورسازی ایراندوست